Запитання-Відповіді | dodam.com.ua
Запитання-Відповіді
Подати заявку

Дорогий користувач сервісу Додам, особистий кабінет на нашому сервісі – це персональна захищена сторінка користувача. В особистому кабінеті ви можете відслідковувати інформацію по вашій заявці чи діючому кредиту. Редагувати вашу особисту інформацію та подавати заявки на кредити. Для реєстрації особистого кабінету потрібно при собі мати, лише мобільний телефон, паспорт, ІПН. Також вам знадобиться ваша особиста банківська картка, для зарахування бажаної суми.

Як увійти в особистий кабінет Додам

Залогінитись в Особистому кабінеті Додам досить просто. Що ми робимо?

  • Вводимо номер телефону, який ви вказували при авторизації на нашому сервісі в форматі +3806701111111
  • Введіть пароль та натисніть «Увійти»

Ось і все, для того щоб отримати плюсовий баланс від Додам, вам залишилось подати заявку!

Дорогий користувач сервісу Додам, процес оформлення заявки на нашому сервісі максимально простий, і як правило займає не більше 10 хвилин.

Що ми робимо?

Вибираємо суму та строк кредиту.

Вибираємо суму та строк кредиту. На головній сторінці сервісу Додам, у верхньому правому куті ви побачите кредитний калькулятор. Оберіть необхідно суму (від 500 до 6 000 грн) та строк на який необхідні гроші (від 5 до 30 днів). Для цього переміщуйте повзунок кредитного калькулятора в право та ліво. Далі натискаємо кнопку «Отримати». Важливо: коли ви рухаєте повзунок, система миттєво обновляє сумму відсотків і день розрахунку по кредиту.

1. Реєстрація на сервісі Додам.

Що робимо?

  • Вказуємо особистий номер телефону в форматі +38 067 0111111, та натискаємо «Далі» Важливо: для продовження авторизації потрібно надати згоду на обробку персональних даний. Відмітку можна знайти під полем «Ваш номер телефону» На ваш телефон надійде смс повідомлення в якому 6 значний код, введіть його в спеціальне поле.
  • Придумайте пароль. Пароль повинен містити не менше 8 символіві містити букви (великі і малі) та цифри. Для запобігання отримання доступу сторонніми особами, радимо не вказувати своє ім’я, дату народження та іншу загально доступну інформацію – такий пароль легко зламати. Приклад надійного паролю Marake67 З цього моменту, для в ходу в особистий кабінет вам необхідно використовувати свій номер телефону та придуманий пароль.

2. Заповнити анкети.

Для продовження необхідно заповнити всі поля. При виникненні питань, наш співробітник завжди готовий допомогти 0 800 30 53 53.

Додам це новий і зовсім молодий сервіс, ми робимо все для того щоб максимально спростити процес заповнення даних в особистий кабінет.

3. Підтвердження заявки.

  • Перевірте суму та строк кредиту яку ви обрали на початку. На даному етапі досить легко змінити умови кредитування.
  • Під розрахунком необхідної суми, виберіть із списку «Ціль кредиту»
  • Додайте картку вашого банку для зарахування коштів.
  • Як що все вірно, натисніть кнопку «Отримати гроші».

4. Селфі з паспортом та підтвердження поштової скриньки.

Для запобігання шахрайства, та неприємних ситуацій з аферистами, нам потрібно впевнитись що саме ви оформлюєте дану заявку.

Для отримання кредитного договору необхідно підтвердити вашу електронну адресу.

5. Заповніть поле «Додаткова контактна особа».

6. Авторизація Bank ID.

Для проходження авторизації Bank ID НБУ:

  • Виберіть ваш банк зі списку та натисніть «продовжити»
  • Автоматично вас переведе на сторінку вашого банку
  • Банк відправить вам СМС, або запропонує пройти авторизацію в додатку

7. Підписання договору.

Для підписання договору вам необхідно натиснути кнопку «Згоден». На ваш телефон надійде текстове повідомлення із шести значним кодом. Даний код необхідно ввести в поле «Код з СМС».

Для увімкнення доступу до місця знаходження вам необхідно зробити всього 4 кроки:

У верхньому правому куті, біля адресної строки знайдіть символ схожий на «навісний замок», натисніть на нього.

На вашому екрані, має відобразитись панель інструментів, в ній потрібно вибрати пункт «Дозволи».

В розділі «Дозволи» потрібно «свайпнути в право» навпроти пункту «Місцезнаходження».

Під даним пунктом має бути напис «Дозволено»!

Вуа-ля!

Для увімкнення доступу до місця знаходження вам необхідно зробити всього 4 кроки:

У верхньому правому куті, біля адресної строки знайдіть символ «АА», натисніть на нього.

На вашому екрані, має відобразитись панель інструментів, в ній потрібно вибрати пункт «Параметри веб-сайту».

В розділі «Параметри веб-сайту» потрібно обрати пункт «Локація».

Обираємо параметр «Дозволяти».

Вуа-ля!

 

Якщо не вийшло, можливо потрібно увімкнути геолокацію у системних службах

 

 

 

Дорогий користувач сервісу Додам, нажаль всі заявки приймаються тільки на нашому сайті. Але наша служба підтримки готова допомогти вам, та пройти процес заповнення від початку і до кінця 0800305353

Дорогий користувач, строк розгляду вашої заявки складає 10-15 хвилин для першого кредиту та до 3 хвилин для всіх наступних.

Якщо ви вперше подали заявку на отримання кредиту на нашому сервісі, розгляд такої заявки займає 15 хв. Всі наступні заявки погоджуються автоматично, в середньому час на прийняття рішення займає до 3 хвилин!

Дорогий користувач, якщо ви завітали до нас вперше, тобто берете кредит в ДОДАМ перший раз, максимальна сума вашого займу не може перевищувати 6000 гривень. При постійному користуванні сервісом, і дотриманні строків виплат, сума займу може збільшуватись.

Дорогий користувач, продовжити кредит у сервісі онлайн кредитування Додам, можна на термін фактичного користування кредитом. Для цього вам необхідно просто сплатити вже нараховані відсотки на поточний день. Якщо ви отримали позику 01.09 строком на 30 днів, і 26.09 ви обираєте функцію пролонгації кредиту. Вам необхідно сплатити відсотки за фактичні дні користування(26днів), і ви отримуєте ще 26 днів пролонгації.

Дорогий користувач, в співпраці з нами є величезний ряд плюсів, один з них – це те що ви можете погашати позику як вам заманеться, хоч по 10 гривень в день. Головне щоб до кінця строку позики ви погасили загальну суму кредиту.

Дорогий клієнт, якщо вашу заявку відхиллено ви можете подати її ще раз, через 30 днів. Чому? Тому що кожен клієнт проходить перевірку нашою системою, і на прийняття рішення впливає безліч факторів. Для того щоб один із факторів змінився має пройти якийсь час. Додам – це зовсім молодий, впевнений у собі сервіс. Ми постійно вдосконалюємось для того щоб стати ще простішими, швидшими, та зручнішими.

1. В особистому кабінеті (авторизуйтесь через номер телефону, ви потрапите на головну сторінку вашого кабінету, знайдіть кнопку «Кредити», та натисніть «Сплатити»)

2. Без авторизації на сайті. Сплатити кредит без авторизації може як позичальник, так і інша особа. Опція доступна в розділі «Сплатити» (активна кнопка). Вам необхідно ввести номер телефону за договором, а також вказати бажану суму оплати. Здійснити оплату Ви зможете за допомогою Вашої картки (Visa/MasterCard). Актуальну суму заборгованості за договором Ви можете уточнити за номером телефону гарячої лінії: 0 800 30 53 53

3. Через інтернет-банкінг будь-якого українського банку:
Ви можете погасити кредит онлайн через інтернет-банкінг, вказавши такі реквізити:
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ВІВА КАПІТАЛ»
Код ЄДРПОУ 40860735,
Поточний рахунок:
UA343052990000026505001600770
в АТ КБ «Приватбанк» МФО 305299
Призначення платежу: "Погашення кредиту згідно договору ________________"
(Для швидкого зарахування коштів обов'язково вкажіть номер договору або ідентифікаційний код Позичальника)

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» від 05.04.2001 р. № 2346-III, внутрішньобанківський переказ виконується у строк до двох операційних днів, а міжбанківський переказ виконується у строк до трьох операційних днів, у зв’язку з чим фактичне погашення заборгованості за Кредитним договором може відбутися будь-якого дня в межах зазначених строків і може призвести до прострочення виконання Вами грошових зобов’язань. Рекомендуємо враховувати цей момент заздалегідь

4. EasyPay. З картки через онлайн-сервіс. Оплата відбувається онлайн, зарахування коштів – миттєво, комісія – відсутня, не вимагає реєстрації. Для цього необхідно просто перейти за посиланням: https://easypay.ua/ua/catalog/bank/pogashenie-kredita/dodam вказати Ваш ІПН або номер договору або номер телефону.

5. Через термінал. Шукай поруч з собою: https://terminals.easypay.ua/map Важливо: Перед оплатою переконайтеся, що на картковому рахунку достатньо коштів та на достатньому рівні встановлено ліміт на інтернет оплати карткою.

Дорогий користувач, нашими правилами не передбачено кредитування в заставу чи за умовою поруки. Максимум що нам може знадобитися це додаткова контактна особа, на випадок якщо з вами відсутній зв'язок.

Позику на нашому сервісі може отримати громадянин України віком від 18 до 70 років включно.

Дорогий користувач, фото з паспортом є дуже важливим, для запобігання шахрайських дій з боку третіх осіб з вашими документами.

Кошти на картку надходять за декілька хвилин, після підписання договору в особистому кабінеті.

Для того щоб підписати договір вам необхідно перейти в «Особистий кабінет», вкладка «Кредити», обираємо «Продовжити оформлення». Ознайомитись з договором, погодитись з правилами, та ввести код з СМС.

На нашому сервіс E-mail є обов’язковим полем, для того щоб відправити вам кредитний договір, і він був у вас завжди під рукою.

Дорогий користувач, надання повної та достовірної інформації збільшує шанси на отримання позитивного рішення. Якщо у вас виникнуть питання при заповненні заявки. Наш контакт центр завжди вам допоможе 0800305353

Для того, щоб заблокувати ваш особистий кабінет:

1. У вас не повинно бути відкритих кредитних договорів в нашій компанії.

2. Ви маєте відправити з особистої поштової скриньки(яку ви вказували при реєстрації), запит(вказавши особисті дані) на [email protected] у такому форматі:

Тема листа: Блокування кабінету

Текст листа:

  • Причина блокування
  • Прізвище, Ім'я, По батькові
  • Номер телефону, який вказували при реєстрації
  • Додатковий номер телефону(якщо вказувався)
  • Індивідуальний податковий номер
  • Серія/номер паспорту або Номер паспорту(для ID-карт)
  • Дата народження
  • Контактна особа(якщо вказувалася)
  • Сума та дата останнього кредиту(якщо видавався)

Для розблокування кабінету потрібно провести ті самі дії, вказавши темою листа: Розблокування кабінету.